Skola imorgon

Jahapp, då var minilovet slut. Fast om två veckor så kommer ju det bästa lovet av alla så det gör inte så mycket.
Efter sommaravslutningen så är det "Fett med kärlek" och dagen efter det så åker jag och Cornelia till Rullsand! Skitkul!

Jag har shoppat ganska mycket på sistone eftersom att jag har haft ovanligt mycket pengar...
Självklart tycker jag att det är kul att shoppa (liksom, vem gör inte det?), men jag får lite dåligt samvete när jag tänker på hur mycket kläder och sådant jag har, när det finns vissa som inte har några alls... Och sedan ännu mer dåligt samvete när jag tänker på vilka det faktiskt är som har sytt kläderna...

Men jag brukar inte handla så mycket kläder vanligtvis, det är ju faktiskt sommar snart!



Kommentarer
Postat av: Mirre

sv; Ja, det är ju det jag verkligen funderat på ^o^ Några speciella tips om vad jag borde ändra på?

Kramar ^^

2009-05-24 @ 21:49:33
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0